Wij komen graag geheel vrijblijvend met u kennis maken. Mocht u na dit gesprek besluiten uw administratie of overige werkzaamheden uit te willen besteden aan ons kantoor, dan bepalen we gezamenlijk op welke manier dit het beste bij u past en welke zaken u uit handen wilt geven.

Op locatie
Als u al een eigen administratiepakket heeft dan komen we bij u langs op het bedrijf voor het bijhouden van de boekhouding. BTW-aangiftes en controles kunnen dan ook op de werkplek worden uitgevoerd.

Op ons kantoor
In overleg wordt de boekhouding naar ons kantoor gebracht of opgehaald. Dit gebeurt periodiek (per maand of kwartaal). De boekhouding wordt dan bij ons op kantoor in onze software verwerkt. Hierna kan er een btw-aangifte gedaan worden en eventueel een jaarrekening opgemaakt worden. Tevens is het mogelijk uw administratie volledig digitaal aan te leveren.

Het enige waarvoor u zelf verantwoordelijk bent is het compleet aanleveren van alle gegevens, de rest verzorgen wij.

Naast het bijhouden van uw administratie en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting kunnen wij indien u dit wenst ook andere zaken met betrekking tot uw boekhouding voor u afhandelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan uw facturatie en debiteuren beheer. U levert ons de gegevens aan waarna wij uw verkoopfacturen opmaken en deze versturen naar uw debiteuren. Vervolgens bewaken wij uw openstaande posten. Mochten uw debiteuren niet of te laat betalen dan manen wij hen in uw opdracht aan.

werkwijze